Projecte CREA

Com sabeu, aquest curs els infants de 1r a 4t porten a terme el projecte CREA, on introduïm la pràctica d’instruments musicals dins l’horari lectiu, amb professorat de l’Escola de Música de la Vall Tenes (EMVT).

Ha passat un mes de la seva estrena, però si mirem enrere, cal recordar que fa dos mesos aquest espai era l’aula d’informàtica de la comunitat de petits/es. Com volem continuar amb la introducció al món digital, hem habilitat l’aula d’Hipo amb 13 portàtils per als més petits i petites.

Una vegada vàrem treure els ordinadors, l’alumnat del SIEI, la Yolanda, la Patri i el Cristian varen pintar de blanc les parets de l’aula.

A continuació els Cristian i el Gabriel amb l’ajuda del Santi varen col·locar tots els instruments a l’armari metàl·lic i van col·locar les fustes a la paret.

Finalment, el grup d’infants de SEP d’altes capacitats i talentosos, va collar els penjadors, previ realització de càlculs de mesures de longitud. Ja es podien col·locar els ukeleles!

Ara ja podem gaudir de l’espai i de la música!

1r. Sessions d’Orquestra ORFF. Professora: Marta 2n. Teclat. Professor: Iñaki
3r. Ukelele. Professor: Emilio 4t. Batucada. Professor: Jordi

Per conèixer millor el projecte, podeu clicar aquí