Noves matrícules curs 22-23

Benvolgudes famílies,

El divendres 10 de juny vàrem publicar les llistes d’infants assignats al nostre centre i la llista d’espera per al curs 22-23. Ho podeu consultar a la nostra pàgina web.

Si esteu assignats a l’Escola Els Picots, cal que completeu la matrícula per confirmar la plaça (si no es realitza la matrícula renuncieu a la plaça adjudicada).

Des del proper dilluns 20 fins el dimarts 28 de juny es podran formalitzar presencialment les matrícules per al curs 22-23. Cal demanar cita prèvia aquí (cal clicar l’opció matrícula) o al telèfon de l’escola (93.841.56.05) de 9:00 a 13:00h.

El dia de la matrícula cal portar:
  • Original del carnet de vacunacions.
  • Original de la targeta sanitària de l’infant.
  • Una fotografia tipus carnet amb el nom dels nen/a escrit al darrera.
Us demanem que vingueu acompanyats i acompanyades del vostre fill o filla per tal de donar-vos plegats una càlida benvinguda.

Atentament,
Gina, Santi i Mel