INAUGURACIÓ ROCÒDROM

Avui hem inaugurat el rocòdrom de l’escola. Ha sigut tot un èxit. Per aquesta part del pati aniran passant tots els grups el dia que els hi correspon, així que tothom de 1r a 4t podrà gaudir d’aquest joc.

Volem agrair a l’empresa Gecko Walls per la seva feina pintant i construint el rocòdrom tant personalitzat, a l’Ajuntament i regidors del poble per la seva confiança en el projecte pati i el seu finançament i a les famílies i alumnat que heu participat al procés participatiu per escollir el mural.

Aquest és el primer joc del pati. Als propers mesos hi haurà novetats al pati d’infantil i inicial. Ens quedarà un pati magnífic!