Inauguració Escola Els Picots!

Benvolgudes famílies,

El curs passat vàrem començar el procés de canvi de nom de l’escola. De totes les propostes, l’opció més votada per la comunitat educativa i escollida finalment va ser ESCOLA ELS PICOTS.

Aquest ja és el nom oficial del nostre centre.

És per això que ho volem celebrar amb tots vosaltres el proper dimecres 19 de desembre a partir de les 16:35h, convidant-vos a una xocolatada! Per tal d’evitar deixalles, us demanem que porteu un got de casa. A més, l’alumnat de 6è oferirà berenar per un preu assequible, per col·laborar amb les seves colònies. Descobrirem el logo de l’escola i farem moltes activitats més!

Us hi esperem!

Atentament,