ESCOLA ELS PICOTS, ESCOLA VERDA!

Fa anys que com a escola va sorgir la inquietud de ser una escola més sostenible. És per això que vàrem engegar 3 projectes nous “Esmorzem fruita”, reciclatge de piles i “Que no se’t faci bola”, potenciant l’ús del Boc’n Roll i carmanyoles, evitant l’ús del paper d’alumini.

Aquests projectes varen tenir una acollida excel·lent entre tota la comunitat educativa i, amb l’ajuda dels ecodelegats/des i l’AMPA hem aportat el nostre gra de sorra per cuidar el nostre planeta!

A més dels projectes que duem a terme, hem realitzat durant dos anys una formació específica que ens permet formar part de la Xarxa d’Escoles Verdes!

L’acte de reconeixement d’escola verda es va dur a terme el passat dissabte 26 de novembre al Cosmocaixa de Barcelona. Dos docents i dos infants varen representar l’escola Els Picots en aquest acte on se’ns va fer entrega de la placa que ens reconeix com ESCOLA VERDA!

Ara hem de continuar treballant plegats per cuidar el nostre planeta i continuar amb els projectes establerts del Pla d’Actuació.

Moltes felicitats picotins i picotines!

Imagen Imagen
Imagen Escoles Verdes_PICOTS.jpg