Entrevistes tutors/es de P3 a 6è

Benvolgudes famílies,

Durant les setmanes del 21 al 24 de gener i del 4 al 7 de febrer es duran a terme les entrevistes amb els tutors/es dels vostres fills/es (de P3 fins a 6è).
Les entrevistes seran en franges de 30 minuts (infantil) i de 20 minuts (primària) i és per això que us preguem puntualitat a l’hora d’arribada.

Per tal de sol·licitar entrevista, ja podeu demanar hora a través de la pàgina web de l’escola o bé en l’enllaç que trobareu en aquest correu. Si teniu alguna dificultat o dubte per demanar hora, podeu trucar al telèfon de l’escola.

D’altra banda, volem agrair al Centre Educem de Granollers la seva col·laboració en la creació del formulari web per sol·licitar hora.