ENTRADES I SORTIDES DELS EDIFICIS ESCOLARS

Demà comença una nova etapa, amb noves experiències i il·lusions.

Recordeu que els alumnes d’infantil, inicial i mitjà aniran a l’edifici 1 (edifici Països Catalans) i cicle superior a l’edifici 2 (edifici Sant Baldiri).

L’entrada de tots els i les alumnes a l’edifici 1 serà per la porta de la reixa, just davant del pavelló. Demà, al ser el primer dia, farem files al pati. Cada alumne/a amb el corresponent mestre/a. Un cop estiguem tots anirem junts a classe. A partir del dimarts els alumnes de primària entraran sols i faran fila davant la porta exterior de la classe. Els alumnes d’infantil també entraran a les 8:30 per la porta de la reixa i poden ser acompanyats fins la porta de l’aula pels seus familiars.

L’entrada a l’edifici 2 serà per la porta de dalt de l’escola (just davant de consergeria) els i les mestres estaran al pati

La sortida de l’edifici 1 al migdia (a les 12:00) serà per la porta de la rampa. Els alumnes de P4 i P5 surten per la porta del vestíbul i els seus familiars els recullen al porxo. A la sortida de les 16:30, tots els alumnes del centre sortiran per la porta de l’aula que dóna al pati de l’escola.

* Recordar que aquesta primera setmana els i les alumnes de P3 fan adaptació. Hi ha dos torns: de 8:30 a 10:00 el primer torn i de 10:30 a 12:00 el segon torn. Aquesta primera setmana els pares hauran d’entrar a recollir-los  a la classe i a partir de la pròxima setmana els alumnes de P3 s’esperen al vestíbul i les famílies entraran a recollir-los.

La sortida de l’edifici 2 serà per la mateixa porta d’entrada, la porta de dalt. Les famílies poden entrar a les 16:30 a recollir als seus fills/es. Els alumnes que van al Servei d’Acollida de tarda aniran acompanyats del respectiu monitor a l’aula d’acollida situada a l’edifici 1.

En cas d’encomanar la recollida dels nens i nenes a persones diferents de les habituals o quan hi hagi algun canvi, caldrà haver emplenat, amb anterioritat, l’autorització pertinent.