ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Benvolgudes famílies,

Us informem que en data 18 d’octubre de 2016, es convoquen eleccions per a la renovació de 2 membres del Consell Escolar de l’escola, tant pel que fa al sector mares/pares com al sector mestres.

La convocatòria i el cens estan publicats a les entrades dels dos edificis escolars.

Podeu comprovar el cens fins el dia 10 de novembre. Si no és correcte haureu de reclamar, per escrit i a direcció, entre els dies 8 i 10 de novembre.

Podeu presentar candidatura, amb la documentació pertinent que us facilitarà direcció, fins el 15 de novembre.

L’1 de desembre de 14:30 a 17:30h tindran lloc les votacions del sector mares/pares al vestíbul de l’edifici 1 (antic Països Catalans).

Per qualsevol consulta, adreceu-vos a direcció.

Equip Directiueleccions-consell-escolar-esc-de-llica