Dimarts. Eleccions al consell escolar. Sector pares i mares

Benvolgudes famílies picotines,

El proper dimarts 23 de novembre es portaran a terme les eleccions al consell escolar del sector famílies. En aquesta convocatòria s’han presentat les següents 4 candidatures:
Volem agrair a les 4 candidates la seva implicació i voluntat d’ajudar a l’escola en el seu dia a dia.

Les eleccions es portaran a terme al vestíbul de l’escola en 3 franges horàries: de 8-9h, de 11:30-12:30h i de 14:30-17:15h.
Us animem a tots i a totes a participar i a escollir a les noves membres del sector famílies. Podreu votar 3 candidates, ja que hi ha 3 vacants a cobrir.

D’altra banda, totes aquelles persones que el dimarts 23 de novembre vulgueu ser supervisores en les votacions del sector pares i mares cal que retorneu, degudament complimentada, la següent sol·licitud