CONFIRMACIÓ DE MATRÍCULA 2022-2023

Benvolgudes famílies:

La setmana passada es va repartir als vostres fills i filles un sobre amb el full de confirmació de matrícula  pel proper curs 2022-2023.

El Departament d’Ensenyament envia aquest document a tots els alumnes matriculats en centres educatius de Catalunya.

Caldrà que l’empleneu amb atenció i el retorneu al tutor/a del vostre fill/a el més aviat possible.

Aquest full consta de dues parts diferenciades:

1. Actualització de dades. Si alguna dada és incorrecta, caldrà que la corregiu a l’espai en blanc que correspongui.
  2. Confirmació de matrícula. Hi ha dues opcions:

–         Si el vostre fill/a continuarà escolaritzat/da a la nostra escola el curs vinent.

–         Si el vostre fill/a no continuarà escolaritzat/da a la nostra escola el curs vinent.

En cas que hageu demanat plaça a una altra escola i encara no sapigueu si l’infant serà o no acceptat a la nova escola, marqueu la casella del SÍ. D’aquesta manera, si és acceptat, pot marxar sense cap problema i si no és acceptat, mantindrà la plaça al nostre centre pel curs vinent.

Recordeu indicar amb una “X” per confirmar o no la plaça del vostre/a fill/a per al proper curs i SIGNAR el document. Amb la signatura d’un dels progenitors és suficient ja que hi ha un full de continuïtat de matrícula per infant.

Cal retornar-lo al tutor/a del vostre/a fill/a abans del 17 de juny.

Per qualsevol dubte, restem a la vostra disposició a la secretaria del centre.

Cordialment,

Gina, Mel i Santi.