CONFIRMACIÓ DE MATRÍCULA 2016-2017

Benvolgudes famílies:

El dimecres 13 d’abril es va repartir als vostres fills i filles un sobre amb el full de confirmació de matrícula  pel proper curs 2016-2017.

El Departament d’Ensenyament envia aquest document a tots els alumnes matriculats en centres educatius de Catalunya.

Caldrà que l’empleneu amb atenció i el retorneu al tutor/a del vostre fill/a el més aviat possible.

Aquest full consta de dues parts diferenciades:

1.     Actualització de dades. Si alguna dada és incorrecta, caldrà que la corregiu a l’espai en blanc que correspongui.

2.     Confirmació de matrícula. Hi ha diferents opcions:

–         Si el vostre fill/a continua a la nostra escola el curs vinent, marqueu la casella del SÍ.

–         Si el vostre fill/a segur que no continua a la nostra escola el curs vinent, marqueu la casella del NO.

–         En cas que hageu demanat plaça a una altra escola i encara no sapigueu si el nen serà o no acceptat a la nova escola, marqueu la casella del SÍ. D’aquesta manera, si és acceptat, pot marxar sense cap problema i si no és acceptat, mantindrà la plaça en aquest centre pel curs vinent.

Per qualsevol dubte, restem a la seva disposició a la secretaria del centre.

Equip directiu.