COMUNICAT URGENT: ESCOLA TANCADA EL 3 D’OCTUBRE

Seguint les indicacions rebudes de la secretaria dels Serveis Territorials del Maresme – Vallès Oriental (Departament d’Ensenyament) i la inspecció de la zona, l’escola finalment demà romandrà TANCADA a tots els efectes per secundar l’ATURADA GENERAL a la quan s’han adherit diverses entitats, institucions i totes les escoles i instituts de Lliçà.

Així doncs, se suspenen totes les activitats durant el dia de demà i es comunica que no hi haurà serveis mínims.

Els centres educatius del municipi s’adhereixen a la convocatòria d’Aturada de País de la Taula per la Democràcia de demà 3 d’octubre.

Sempre hem treballat a les nostres escoles partint del principi que amb violència no se solucionen els conflictes. L’alumnat, la societat, la resta de l’Estat, Europa i el món sencer ha de ser testimoni que estem en contra de la violència i no acceptarem com guanya la força davant del diàleg.

Volem demanar disculpes a les famílies per l’hora de comunicació del tancament, si bé se us ha comunicat tan bon punt n’hem tingut constància des d’inspecció i en coordinació amb la zona educativa.

​Atentament,
Equip directiu​