Certamen de lectura en veu alta 2017

Aquest dimarts es va celebrar al Teatre el Patronat de La Garriga els quarts de final del XIII Certamen de Lectura en Veu Alta. Va ser un acte molt emocionant, educatiu i divertit.

Des de l’escola volem agrair la participació de tots ells i en especial als dos representants de l’escola de Lliçà: en categoria grumets vermells (CM) a l’Esther Martín i en categoria grumets verds (CS) a la Carla Hernández. Totes dues ho varen fer molt bé. Tant bé que la nostra alumna Esther Martín es va classificar per les semifinals del certamen que se celebrarà el proper 16 de maig a Barcelona. Enhorabona!

IMG-20170404-WA0012