CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA 15-16

El passat dimecres 13 d’abril vam celebrar al Teatre el Patronat de La Garriga els quarts de final del XII Certamen de Lectura en Veu Alta. Va ser un acte molt emocionant, educatiu i divertit. En total van participar 52 alumnes de 19 centres de Primària i Secundària de la nostra zona. A més, van assistir alumnes, mestres i familiars acompanyants.

També vam gaudir d’una actuació musical del conjunt instrumental Orff de l’Institut Vil·la Romana de La Garriga, que va interpretar peces cinematogràfiques com Braveheart i La vida és bella.

Des de l’escola volem agrair la participació de tots ells i en especial als dos representants de l’escola de Lliçà: en categoria grumets vermells (CM) a Carla Hernández i en categoria grumets verds (CS) a Genís Cladellas. Tots dos ho varen fer  molt bé. Enhorabona!

Fotos del certamen de lectura en veu alta: