Benvinguts/des al món dels reptes!

Benvolgudes famílies,

Davant la situació d’excepcionalitat que estem vivint, l’equip de mestres de l’escola està fent un treball intens de coordinació i programació de diverses tasques.

En aquest sentit, a partir de demà (dimecres 25) es faran 3 propostes competencials per setmana per a treballar totes les àrees del currículum de manera motivadora i lúdica. Tot i que en recomanem la seva realització, les propostes seran de realització voluntària i en cap cas avaluables.

Aquests reptes els trobareu penjats als blogs de cada cicle de l’escola i estaran organitzats de la següent manera:

• Dilluns i dimecres → Ed.infantil plantejarà diverses activitats similars als racons que es treballen a l’aula.

Ed.Primària plantejarà dos reptes relacionats amb una àrea del currículum.

• Divendres → Es proposarà un repte per a tota l’escola. Si voleu compartir el resultat del repte, podeu publicar un story a Instragram etiquetant a l’escola (@esc_elspicots) i amb el hashtag #RepteEscolaElsPicots.

També podeu compartir-ho a Twitter o Facebook seguint el fil del repte.

D’altra banda, cada dimarts trobareu també penjat al blog d’anglès un conte per visualitzar amb els vostres fills i filles.

A continuació us adjuntem un calendari d’aquests 15 dies per tal que tingueu clara la temàtica i dies de les propostes:

DILLUNS 23 DIMARTS 24 DIMECRES 25 DIJOUS 26 DIVENDRES 27
STORY TIME (in English)
PRIMÀRIA: Repte de català
TOTA L’ESCOLA
Repte artístic
*Podeu penjar el resultat en foto/vídeo a xarxes socials

DILLUNS 30 DIMARTS 31 DIMECRES 1 DIJOUS 2 DIVENDRES 3
PRIMÀRIA: Repte matemàtic
STORY TIME (in English)
PRIMÀRIA: Repte English
TOTA L’ESCOLA
Repte Educació Física
*Podeu penjar el resultat en foto/vídeo a xarxes socials

D’altra banda, us anirem informant via correu electrònic i xarxes socials de les novetats que vagin sorgint.

Així doncs, estigueu atents/es als blogs de l’escola i benvinguts/des al món dels reptes!!

L’escola està tancada però els Picots no s’aturen!

Fins aviat,

Equip docent de l’escola.