Acomiadem la Florine

Durant 4 setmanes hem tingut a l’escola a la Florine. Ella és una estudiant de Nuremberg (Alemania) que ha participat en un programa d’intercanvi amb l’INS Hipàtia d’Alexandria de Lliçà d’Amunt.

Aquests dies la Florine ha estat acompanyant a la Núria English i ha passat per moltes aules. Ha sigut una gran ajuda per preparar materials, ajudar a l’alumnat, explicar contes… Els nens i nenes han tingut una oportunitat real per practicar l’anglès per comunicar-se amb ella i ella també ha pogut aprendre una mica de castellà. A més a més, al migdia ha estat ajudant al primer torn de menjador.

El 20 de maig va ser el seu darrer dia i li vam regalar un àlbum amb fotos de cada grup amb ella i les signatures de l’alumnat perquè sempre ens recordés.

La trobarem molt a faltar. THANK YOU Florine!