Acomiadem el curs 20-21

Benvolgudes famílies Picotines,
Avui acomiadem un curs estrany que hem superat amb nota. Entre mascaretes i gel hidroalcohòlic, hem viscut moments fantàstics amb els nostres grups bombolla, hem gaudit de les estones de joc al pati amb elements nous i hem après les unes de les altres.
Avui ens hem acomiadat dels noies i noies de sisè amb un vídeo molt emotiu de tots els infants de l’escola i tenim estampades les seves mans a l’arbre del pati de l’edifici 1. Sempre formareu part de la gran familia picotina! No us oblidarem i sempre hi serem pel que necessiteu!
El pròxim curs es planteja amb bombolles més àmplies i possibilitat de compartir estones de pati. Haurem d’esperar a les instruccions del curs 2021-2022, quan sapiguem com serà el funcionament us ho farem saber.
De part de l’equip Picotí gràcies a tots i totes per la vostra il·lusió, acompanyament i predisposició.
Finalment aprofitem per dir-vos que podeu llegir la revista Piconotícies vol.VI, les notícies d’aquest darrer trimestre a l’Escola Els Picots.
Ja heu rebut els informes dels vostres fills i filles per correu electrònic. Si no l’heu rebut, assegureu-vos primer de tot que no està al correu brossa i si no és així, poseu-vos en contacte amb la tutora o tutor corresponent.
Bon estiu!
Una abraçada,