1r Bricoday

Avui hem realitzat la primera jornada de Bricoday a l’Escola Els Picots.

Han sigut uns quants els valents i valentes que han desafiat al mal temps i han vingut al pati de l’escola per donar un cop de mà.

Ens hem repartit les tasques a fer i amb les eines i materials adequats ens hem organitzat per grups.

Un grup ha arreglat i posat oli de Teca a les dues cuinetes de la comunitat de mitjans per protegir i nodrir la fusta.

Un altre grup més nombrós ha estat polint i pintant de blau metal·litzat les baranes que connecten els patis de primària i el d’infantil.

Tres persones s’han encarregat de remoure la terra del sorral de primària. Ara ja torna a ser un lloc on poder gaudir al màxim d’aquest espai! També se li ha demanat a l’Ajuntament que posi més terra a tots els sorrals de l’escola.

Un altre grup nombrós ha polit, envernissat i pintat l’estructura de primària. Ja veureu quin canvi!

Ens han quedat per fer una sèrie de millores i nous jocs als terres de ciment de davant de les classes però això ja ho deixem per al 2n Bricoday…

Gràcies a totes les persones que ens han ajudat a posar bonica l’Escola Els Picots! Entre totes fem escola!

Aquí us deixem un vídeo realitzat per Natàlia i Desirée i un recull de fotos que resumeixen la jornada d’avui: