CELEBREM QUE SOM ESCOLA VERDA!

L’Escola Els Picots està de celebració! Al llarg d’aquesta setmana hem dut a terme diverses activitats per celebrar que som Escola Verda!

El dimarts, els infants de P3 fins a 3r varen realitzar un taller sobre el reciclatge: llençaven diferents objectes al contenidor corresponent per fer un bon reciclatge. Ens varen ensenyar diferents objectes reciclats elaborats a partir de paper i plàstic i per acabar, els van fer entrega d’un minicontenidor. Gràcies Kati per explicar-ho tan bé!

Des del dimarts fins al dijous, tots els infants de l’escola varen poder gaudir d’una activitat molt engrescadora: s’ho paren passar genial saltant a un inflable preparat per treballar el reciclatge. Agraïm a la Diputació per cedir aquest material i al Jordi i al Pedro per l’explicació.

El mateix dimarts a la tarda, vàrem realitzar l’acte commemoratiu. En ella, varen comptar amb l’ajuda dels ecodelegats/des per explicar i entregar les frases sobre com cuidar el nostre planeta, la presència de l’Aina i del Lucas per explicar-nos les vivències d’anar a recollir la placa d’Escoles Verdes com també com podem continuar sent una escola sostenible. Una de les parts més emotives va ser la plantació d’un Lledoner, amb el que volem simbolitzar que som una escola verda! L’acte va acabar amb la promesa per part de l’Ajuntament de realitzar ben aviat el canvi del sistema de combustible de la calefacció: es traurà el gasoil per posar-hi biomassa, com també la creació d’un hort escolar!

Podeu veure la celebració de l’acte al següent vídeo:

També l’AMPA ha volgut immortalitzar aquest moment amb la gravació d’un vídeo. Aquí teniu l’enllaç.