ACTE FI DE CURS

Benvolgudes famílies,

El dia 20 de juny de 9 a 10:30h, aproximadament, celebrarem l’acte de comiat del curs 2016-2017 al Pavelló Poliesportiu de Lliçà d’Amunt.
Acomiadarem els alumnes de 6è i donarem la benvinguda a l’alumnat de P5 a primària. Els alumnes de 5è també participaran de l’acte cantant un petit repertori de la Cantània. Les famílies podreu entrar al pavelló a partir de les 8:45h.

El dia 21 de juny de 9 a 11h aproximadament, tenim previst fer una gimcana al pati de l’escola. Per aquest motiu els alumnes han de venir amb banyador i xancletes lligades, tot posat de casa. També hauran de portar una tovallola, roba i calçat de recanvi. Recomanem que portin posada crema de protecció solar i una gorra.

Aprofitem l’ocasió per desitjar-vos un molt bon estiu!

Claustre de l’escola.

acte fi de curs 1 <a