ACTE COMIAT CURS 17-18

El divendres 22 de juny va ser el darrer dia d’escola del curs 17-18 i la nostra escola va realitzar diferents actes per tancar el curs:

L’alumnat de P5 va rebre de part dels seus padrins de lectura de 5è una medalla per celebrar el seu pas a la primària:

L’alumnat de 5è va representar una cançó de la Cantània d’aquest any “Partícules”:

Els representants de 5è varen rebre la clau per part dels delegats de 6è, ja que passaran a ser els grans de l’escola:

L’alumnat de 6è ens van fer gaudir amb el darrer ball a l’escola:

Després varen rebre un detall i recordatori del seu pas per l’escola:

Per acabar l’acte, tot l’alumnat va cantar i ballar la cançó “Les nits no moren mai” del Doctor Prats.

Fotos cloenda del curs

Des de l’escola volem desitjar un bon estiu a tota la comunitat educativa i en especial a l’alumnat de 6è que després de 9 anys a l’escola comencen una nova etapa a l’Institut.
En aquest sentit i després de 3 anys sent Escola de Lliçà d’Amunt, nosaltres també comencem una nova etapa amb el nom ESCOLA ELS PICOTS.

Bon estiu a tothom!