M de Mercè!!

Una setmana molt i molt especial!

La lletra M ens ha escrit una carta i ens l’ha deixat a la classe!! Va ser l’excusa perfecta per estrenar la nostra llibreta d’escriure. Estem tan emocionats que tot el dia volem ensenyar-la a tothom!

Resulta que la M, de Mercè també ens ha portat el cartell de les festes de la Mercè de Barcelona. És una cartell ben especial on es pot veure el cap d’una Mercè i tot allò que ens agrada celebrar a la ciutat de Barcelona… Pregunteu a les nenes i nens de 1r! En saben molt!! Hem aprofitat i ens hem imaginat com seria el cartell de la nostra FESTA!!

Jocs matemàtics i altres jocs que ens ajuden a ser millors amics i a tenir cura de les persones i de totes les coses de l’escola.

Us deixem unes fotos perquè veieu què bé estem a l’escola i com aprenem i juguem!