Handbolicat amb 3r!

Després d’estar uns dies treballant l’handbol a l’escola, el grup de 3r ens hem trobat amb altres grups d’escoles de Barcelona al CEM Mar Bella per jugar plegats a aquest esport. Algunes estones hem fet partits i d’altres hem fet jocs on practicàvem algunes de les habilitats necessàries per jugar a handbol, com el llançament, els passis, la punteria i el joc d’equip. Ha estat un matí d’allò més complet!

Aprofitant la bona ubicació del pavelló, després hem anat a dinar a la platja, a observar el mar i a recollir plàstics per deixar la platja millor de com l’hem trobat.

Hem acabat el dia jugant a un parc ple de reptes motrius! Us mostrem algunes imatges d’un dia fantàstic!