Entrevistem a Marta Gómez

Aquest dimecres, 10 d’abril, els nens i nenes de 2n hem pogut gaudir d’un concert en viu a l’aula. I és que ens ha visitat la canta-autora Marta Gómez, mare de l’Alejandro.

Abans de començar el concert hem aprofitat per fer-li una entrevista i ens ha explicat coses molt interessants:

La Marta ja cantava quan estava al bressol, quan tenia 4 anys va començar anar a una escola de música i des d’aleshores canta cada dia. A la Marta li agrada compondre cançons per explicar les dificultats que tenen algunes persones a la vida, cançons amb històries. Li hem preguntat si les seves cançons agradaven al públic i ens ha explicat que si, però que al principi se sorprenia perquè hi havia gent que plorava i ens ha parlat de la importància de plorar i d’expressar els nostres sentiments. També ens ha explicat que té molts concerts i que viatja molt per tot el món, que de vegades canta sola i altres amb un grup. Li hem preguntat si li agradava cantar i ens ha dit que la feia feliç. Ens ha demanat que quan siguem grans, fem el que fem, decidim fer alguna cosa que ens faci ser feliços!

Finalment, ens ha signat una dedicatòria.

Moltes gràcies Marta per compartir les teves cançons amb nosaltres!

Us deixem amb les fotografies i un moment de la cançó “Història d’una bala” inspirada en el conte amb el mateix nom de Joles Sennell, conte que vam treballar el dia de la pau i no violència escolar.