El grup de 1r pels carrer del barri

Els infants de 1r hem estat treballant el barri de la Dreta de l’Eixample, el barri de l’escola i per molts d’ells el barri on viuen. Hem parlat sobre què és un barri, que hi ha al nostre barri, quins carrers hi coneixem etc.  També ens hem orientar en un mapa i hem marcat on vivim cadascú, i així també podem saber quins alumnes viuen més a prop nostre.

Dies més tard vam realitzar una passejada pel barri i, per fer-la, prèviament vam planificar una ruta amb els llocs importants a conèixer : CAP, mercat … , llocs d’oci: parcs, llibreries…  Ens ha agradat molt poder conèixer més coses sobre el nostre barri i poder-ne gaudir en companyia dels companys.

Aquí us deixem un recull d’imatges de la sortida!