Dansa Ara

Aquest dimarts la colla de segon del Carlit hem participat al Dansa Ara!

El Dansa Ara és un gran esdeveniment de dansa contemporània organitzat per l’Ajuntament de Barcelona on hi participen moltíssimes escoles de Barcelona. Vol promocionar l’aprenentatge de les habilitats rítmiques i artístiques dels infants mitjançant la dansa contemporània.

Després d’un gran treball d’aprenentatge de les danses amb la Marien, la mestra d’educació física de la nostra escola, ha arribat el gran dia de l’espectacle. Hem anat al Palau Sant Jordi on hem gaudit dansant amb un públic fantàstic que ens ha acompanyat.

Aquí teniu un recull de fotografies