Sortida Banc dels Aliments

El dia 28 de gener vam anar, els infants de sisè, al Banc dels aliments. Després d’haver tingut una xerrada a la nostra escola sobre la situació precària de moltes famílies d’aquí a la nostra mateixa ciutat, i prendre una mica més de consciència que hi ha persones amb dificultats per accedir a l’aliment, vam convertir-nos en voluntaris i voluntàries i vam seleccionar els aliments recollits en la campanya. Entre tots i totes els vam posar en caixes i els vam precintar en un temps rècord, entenent que la feina en equip és molt més productiva i eficaç. Vam sortir més i millor conscienciats, i ens en vam tornar a l’escola sentint que fèiem alguna cosa més pels demés, una acció tant vital i imprescindible com és menjar cada dia.