Psicomotricitat 1r trimestre

El joc, dins un entorn organitzat i organitzador (no imposat) dona cabuda a l’espontaneïtat, en un marc en el qual l’infant “actua” i “juga” d’acord amb la seva pròpia idiosincràsia i amb la seva manera de fer-ho “posa en joc” i “ens explica”, explícita o implícitament, els seus sentiments, les seves habilitats i destreses, els seus coneixements…

Núria Franc

Als diferents links trobareu un recull d’imatges d’algunes de les diferents sessions de psicomotricitat de P3, P4 i P5 que s’han portat a terme durant aquests primers mesos de curs.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>