Primer Consell d’Infants del curs 2018/19

Avui hem tornat a posar en marxa el Consell d’Infants de l’escola. De cada grup han vingut dos infants que han representat els seus companys i companyes! De P5 han vingut en Miquel i en Roc, que ha sigut el seu primer consell! De 1r han vingut en Toni i la Paula; de 2n, la Maria i la Keily; de 3r, en Fabiano i la Clàudia; de 4t, la Nora i el Simon; de 5è, la Júlia i l’Àstrid i de 6è, en Narek i en Rayan.

La conversa ha estat molt distesa i enriquidora i hem tractat temes que preocupen als nens i nenes de l’escola.

L’objectiu d’aquest consell és poder construir l’escola que volem, donant importància a la seva veu.

Per a la propera sessió ja han sortit nous temes…

Us deixem algunes fotografies d’avui!