Llegim? És ben fàcil!

Els nens i nenes de cicle inicial hem anat a la Biblioteca Sofia Barat, situada al carrer Girona amb Consell de Cent, ben a prop de l’escola.

La Marta, la bibliotecària, ens ha explicat com funcionen les biblioteques. Hem descobert que ens en podem emportar a casa un munt de llibres en préstec i anar-los canviant sense haver de pagar res!!! Només hem de demanar als pares o mares que ens omplin la butlleta per fer-nos el carnet de la biblioteca. Ben fàcil!!!

També ens ha explicat com estan ordenats els llibres a la biblioteca i com s’ho fa per trobar un llibre determinat. Així que, si estem treballant un tema concret a l’escola o volem descobrir coses sobre algun tema, només hem de demanar-li i segur que ens ajuda a trobar algun llibre.

I, a més a més, les biblioteques organitzen activitats de conta-contes, dinamització a la lectura, titelles… només cal consultar l’agenda de Lletra petita!

Per acabar, hem pogut mirar contes i remanar llibres. Fotos

I si això dels llibres t’interessa… Segur que a la biblioteca virtual d’en Gènius hi trobaràs diversió!

Gaudeix llegint!!