Iniciem el curs!

Com cada nou curs, iniciem la rebuda dels infants amb una activitat on cada nen i nena de l’escola participa i aporta el seu granet de sorra, la seva petjada a un projecte comú, que vesteix l’escola. Enguany, hem volgut donar-li un valor especial, i per aquesta raó li hem dedicat molt més temps de reflexió, conversa i realització. L’eix principal ha sigut la pandèmia amb algunes de les seves conseqüències: el confinament i l’ús de la mascareta.

Cada classe ha realitzat una conversa o ha elaborat una activitat on cada infant ha pogut expressar com s’ha sentit durant el confinament, fent incís en les emocions i sensacions que ha viscut durant tot el procés del confinament.

Del recull de cada classe, s’han seleccionat dues paraules, les més representatives pel grup. D’aquestes paraules n’hem fet un Scrabble conjunt.

Seguint en la línia de les emocions i el llenguatge expressiu (no verbal), hem reflexionat i realitzat diferents activitats enfocades a interpretar expressions facials, amb un element nou que ara ens amaga una part important de la cara, la boca. Podem dir que ara, més que mai, els ulls són el nostre nou llenguatge i que també comuniquen, i molt. Però no oblidem que malgrat que no es pugui veure, la boca també expressa i segueix existint.  Per aquesta raó hem realitzat aquest collage d’ulls i boques que reflecteixen somriures, pors, tristeses, sorpreses i infinitat d’emocions més.