Els ambients a infantil

Estimades famílies de Llevant, Ponent, Migjorn i Tramuntana,

El temps passa volant! Ja ens trobem a finals d’octubre i portem gairebé dos mesos de curs!

Hem jugat molt, hem començat a fer amics nous i, junts, ho hem passat d’allò més bé durant les primeres setmanes! A l’escola, vivim moments d’aprenentatges on tots i totes compartim i gaudim.

Avui, us volem obrir una mica més les portes de les nostres aules amb aquestes fotografies d’un dels moments més esperats del dia a dia dins l’escola: els ambients!!!

Si cliqueu a sobre de la imatge, podreu veure com juguem, com compartim, com aprenem i com gaudim a l’ambient de llum i ombra, al de construccions, al sensorial, a l’artístic i al simbòlic!