El tió d’infantil ha arribat al CARLIT!

Fa uns dies que sospitàvem que el Tió s’amagava en algun indret de l’escola… però no ha sigut fins avui, que quan hem entrat a la classe al matí teníem una carta d’ell!!!! I sabeu que ens explicava? Què havia baixat des de la muntanya del Carlit per amagar-se a l’escola que porta el mateix nom!!!  Ens hem quedat bocabadats!!! I.. no sabeu com d’emocionats ens hem posat quan ens ha convidat a anar a buscar-lo al pati de grans!

Ara, ens toca cuidar-lo molt i que no passi ni fred ni gana… perquè volem que ens cagui algun regalet! Nosaltres, per si de cas ja estem practicant la cançoneta…

…avellanes i torrons!

Llevant –  PonentMigjornTramuntana