Dia Escolar de la No violència I la Pau (contingut amb informació sensible)

No ens deixen de sorprendre els testimonis reals d’infants que viuen, encara ara, en situacions horroroses, en contextos bèl·lics, en països pobres i amb la violència com a forma de vida. Infants que no poden anar a l’escola, obligats a treballar o a coses encara pitjors, com anar a la guerra, servir d’esclaves sexuals, etc.

Aprofitant el DENIP, hem volgut donar veu a tota aquesta informació que ens arriba i que no podem ignorar. En el recull fotogràfic trobareu imatges del procés d’elaboració dels cartells, així com un vídeo amb les nostres conferències.

Recull fotogràfic