Com neixen els animals?

Hola famílies de Migjorn!

Aquesta setmana hem encetat el projecte d’aula i, com ja sabeu, hem començat amb molta empenta i ganes de descobrir-ne com es produeix el naixement dels diferents animals. Dilluns vam poder experimentar a l’aula amb diversos tipus d’ous d’ocells, de més petits a més grans: de guatlla, de gallina, d’ànec i d’estruç. Alguns d’ells els vam veure com eren per dins (sense covar-los), parlem del rovell, la clara i la closca. També vam enraonar una bona estona perquè ens sorprenia com era que tenien diferents colors i imprès a fora un codi de nombres i lletres.

A més a més, dimecres vam poder veure part del projecte que estan fent els/les alumnes de 4t d’una escola del barri sobre el niu d’un colom roquer i tot el seu procés des que són pollets fins que alcen el vol. Moltes gràcies, Marc, per haver-nos compartit aquesta valuosa informació! Ara ja ho sabeu, si voleu aportar-nos més inputs, estarem encantats/des.

Us deixem amb les fotos per gaudir junts del nostre procés.