Carnestoltes quinze voltes i dilluns de més a més; cada dia fossin festes, la Quaresma no vingués!

Fa uns dies, abans d’acabar el mes de febrer, vam celebrar el carnestoltes a l’escola. El tema va ser pintors, pintores o personatges d’obres d’art.

La setmana va ser de molt esbojarrada, de dilluns a divendres, amb les consignes que va decretar la Reina Carnestoltes…

El dijous vam celebrar amb famílies el dijous llarder i el divendres, com a final de festa, vam celebrar una rua al pati, en la que tots els infants de cada classe van mostrar les seves disfresses a la resta d’infants de l’escola.

Podeu veure les imatges als següents links.

P3    P4    P5    1R    2N    3R    4T    5È