CAMÍ ESCOLAR, CAMÍ AMIC. El mur dels desitjos!

El següent article està fet pel Consell d’Infants de l’Escola Carlit.

La redacció final ha estat a càrrec de: l’Annie i el Sandro de 5è i l’Abril i el Nico de 6è.

Moltes gràcies a tots!!

Com ja sabeu, l’escola aquest curs s’ha adherit al projecte “Camí escolar, camí amic”. Aquest últim trimestre vau poder posar el vostre desig al Mur i també heu tingut l’oportunitat d’omplir una enquesta. L’objectiu del projecte és aportar millores perquè tinguem un camí segur i amable.

A més a més, tots els nens i nenes hem pogut marcar el nostre camí a l’escola particular, del qual sortirà la nostra “Aranya de mobilitat”, que indica quins són els carrers més transitats pels nenes i nenes i les famílies del Carlit. A més, també han pogut investigar altres camins a l’escola d’arreu del món.

Des del Consell d’Infants hem recollit els desitjos del mur i podem dir que els nens i nenes del Carlit i les seves famílies volem que el camí escolar sigui:

Sense soroll, ni semàfors, ni motos

M’agradaria que els semàfors que em trobo no es posin vermells tant ràpid

Vull veure moltes coses

En moto

Saludable i amb bona convivència

Sense cotxes mal aparcats

Amb arbres disfressats i amb arrecades

Que el semàfor de Gran via a Roger de flor sigui més llarg

Vull que sigui tranquil

En bona companyia

Divertit, segur, curt, únic, verd, entretingut, fàcil