Ambient Comuniquem – programa núm. 4, 2021-2022

Hola a tots i a totes! El grup de 3r torna a estar aquí amb una nova edició de Ràdio Carlit! El 4t programa d’aquest curs 2021-2022! Sí, sí, ho heu sentit bé, el 4t programa!

Aquesta vegada qui us acompanyem som l’Eliot, el Miquel, en Roc, la Júlia, la Lupe, la Clàudia, la Lina i en Damian. Tots junts i juntes hem preparat a l’ambient de Comuniquem les diferents seccions d’aquest programa. Voleu saber què podreu escoltar? Doncs us fem un petit avançament:

Podreu gaudir de…:

• de la secció d’esports d’en Roc,
  • d’un munt d’entrevistes a adults i infants conduïdes per la Júlia i la Lupe,
  • de tot un seguit de recomanacions de lectura per aquestes vacances de Setmana Santa de la mà de l’Eliot,
  • de la història que s’ha inventat el Miquel per a tots i totes vosaltres,
  • i de tots els descobriments que us ofereixen tant de dins com de fora de l’escola la Clàudia, la Lina i el Damian.

Endavant programa!