AMBIENT COMUNIQUEM – programa núm 5, 2021-2022

Hola a tots i a totes!

Per fi podeu escoltar el 5è programa de Ràdio Carlit creat a l’ambient Comuniquem de Cicle Mitjà!

Aquest programa li hem posat el nom de 2×3 perquè l’hem creat 3 equips de 4t i cada equip està format per 2 persones.

Cada equip ha fet una de les seccions. Així doncs, podreu escoltar:

les històries de “Passats per aigua” de l’Anna i la Lena les històries del Toni i el Simone a la secció de “el que mai t’agradaria trobar” i finalment, el Pep i el Daniel us faran unes recomanacions ben particulars!

Aquest programa és curtet, però tant de bo us provoqui els nostres riures que ens ha provocat a nosaltres crear-lo!

I amb aquest programa, els infants de 4t ens acomiadem aquest curs! Gaudiu molt!