Sabeu quants quilometres fem per venir a l’Escola Agrària del Solsonès durant un curs?

Una de les accions que hem portat a terme durant aquest mes, en el marc Marató RE-M de l’Estalvi Energètic, per la lluita contra la pobresa energètica i pel canvi climàtic, ha estat fer una enquesta entre alumnat, docents i PAS, per conèixer quina es la nostra petjada de CO2 per venir a l’escola.

Durant el curs 2021-2022 a l’escola assisteixen de mitjana 72 persones cada dia (10 docents, 1 PAS i 61 alumnes) dels quals els 100% venen amb vehicle privat.

De les 72 persones que venen a l’escola un 54% comparteixen vehicle i de mitjana van entre 2 i 3 persones.

De mitjana els vehicles fan 43,71 km per venir a l’escola, però hi ha persones que venen de les Masies de Voltregà (104 km), Linyola (86 km) o Santa Maria d’Oló (80,4 km).

Cada dia els vehicles que venen a l’escola fan 3.147,8 km el que al final del curs suposaran 429.932km amb una petjada de 51,76 tones de carboni.

Com escola volem fer una reflexió al respecte i de cara al curs vinent engegar accions de conscienciació vers els nostres alumnes, docents i PAS sobre la importància de reduir la nostra petjada de carboni

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *