Treballa amb nosaltres

Qui som?

El personal de l’Escola Agrària del Solsonès consta d’un equip d’onze docents i dues persones de PAS, dedicades a l’administració i al manteniment. Pel que fa a l’equip docent, es tracta de perfils professionals diversos amb formació en veterinària o enginyeria agrònoma, superior agrícola o de forests, entre altres. La plantilla de l’Escola compta amb l’experiència i la dedicació d’un gran equip de professionals que acompanya i prepara l’alumnat per a l’entrada al món laboral mentre afronta els reptes educatius i s’adapta dia a dia a les noves necessitats per tal d’oferir una formació de qualitat.

Vols treballar amb nosaltres?

SENSE OFERTES ACTIVES

Encara que no hi hagi cap oferta vigent, si estàs interessat/da en treballar amb nosaltres, pots enviar el teu currículum a aecasol.daam@gencat.cat i tindrem en compte el teu perfil en futures convocatòries.

Així mateix, si ets un/a professional del sector agrari, ramader o forestal i creus que el teu perfil pot encaixar com a formador/a en alguna de les activitats agroforestals de formació contínua, pots fer-nos arribar el currículum a la mateixa adreça.