Les portes obertes 2024 tindran lloc dissabte 13 d’abril

La jornada de portes obertes d’enguany està al caure! El pròxim dissabte, dia 13 d’abril, a les 11 h, des de l’Escola Agrària del Solsonès oferim a les famílies i a les persones interessades en la formació agroforestal conèixer l’oferta formativa del centre, així com les instal·lacions, l’entorn i la finca que gestiona el mateix alumnat. Es podran visitar les aules, el taller, el tancat de les ovelles i la maquinària utilitzada com a eina d’aprenentatge al llarg del curs.

Així mateix, l’equip docent explicarà detalladament en què consisteixen els Cicles Formatius de Cicle Superior que es realitzen a l’escola: Paisatgisme i Medi Rural (perfil de gestió agropecuària) i Gestió Forestal i del Medi Natural (DUAL).

Amb tot, per a prendre part en la jornada, en cal inscripció prèvia mitjançant ➡ aquest formulari. Per a més informació, podeu posar-vos en contacte amb el centre al 973 48 07 13 o a l’adreça aecasol.daam@gencat.cat. A banda, a través dels perfils d’Instagram i X compartim el dia a dia a l’Escola, així com les activitats, pràctiques i sortides tècniques practicades setmanalment.