L’Escola Agrària del Solsonès és l’amfitriona de la 8a trobada d’Escoles Forestals

Com és habitual, les escoles forestals del Servei de Formació Agrària del Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural (DACC) tenen una cita anual. Es tracta de la jornada ludicoformativa dedicada a la convivència entre Escoles Agràries de formació forestal. Enguany, té lloc aquest dimecres, dia 20 de març, a l’Escola Agrària del Solsonès, que en capitaneja l’organització.

La programació inclou visites tècniques, una gimcana forestal de caràcter amistós, el lliurament de premis i un àpat de colofó de convivència. Pel que fa a les visites tècniques, es vol donar a conèixer, d’una banda, la plantació d’alzines tofoneres de l’EA Solsonès i, d’altra, el Hub Forestal de Catalunya, el nou centre d’innovació i tecnologia d’última generació del Centre de Ciència i Tecnologia Forestal de Catalunya que vol accelerar l’ús i, alhora, fomentar i valoritzar la fusta local.

Promoguda pels centres del DACC que imparteixen formació forestal, la iniciativa destaca per l’esperit col·laborador i la cohesió grupal tant del personal docent com de l’alumnat participant.