Gestió ambiental EA

Accions per a la millora de la sostenibilitat i lluita contra l’emergència climàtica

A l’Escola Agrària del Solsonès és ferm el compromís amb la sostenibilitat, la qualitat i la protecció del medi ambient. Per aquest motiu, el centre de formació agropecuària i forestal ubicat a Olius treballa per a la incorporació gradual d’infraestructures i tecnologies que contribueixin positivament a un desenvolupament sostenible i que, alhora, permetin a la comunitat educativa fer front a l’emergència climàtica. En aquest sentit, les actuacions executades durant els últims sis anys comprenen principalment els àmbits de l’estalvi energètic i d’aigua i el seu reaprofitament, la millora dels sistemes constructius, la reducció de residus i la minimització de la petjada ecològica.

A continuació es detallen un seguit d’accions que s’han dut a terme en els últims anys per posar en pràctica aquest compromís de l’escola amb la sostenibilitat: