L’Escola Agrària del Solsonès participa al I Campionat Forestal d’Estudiants, a Osca

El pròxim 26 i 27 de febrer, tres alumnes del CFGS de Gestió Forestal i del Medi Natural tenen una cita a Montearagón (Osca). Els estudiants Àxel Torrent, Eloi Jiménez i Sergi Martínez competeixen al I Campionat Forestal d’Estudiants, organitzat pel Centre Públic Integrat de Formació Professional (CPIFP) Agrària, Soldadura i Serveis Socioculturals, de Montearagón. El certamen té la participació d’altres escoles agràries del Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, com l’EA Pirineu i l’EA Sta. Coloma de Farners, a més del CPIFP Morera i l’IES Gonzalo de Berceo (Alfaro).

Es tracta d’una competició nacional per a estudiants de Gestió Forestal que emula el campionat europeu, enguany previst a Romania, on per primera vegada prendrà part un equip espanyol. Pel que fa a les futures edicions, la intenció de l’organització és aconseguir que des de l’Associació Europea Espanya s’ofereixin ajudes en el marc del programa Erasmus+ per tal que els membres de l’equip guanyador puguin assistir anualment al certamen europeu.

Estudiants de Gestió Forestal | ©️ Arxiu propi