Jordi Lorente, col·laborador de l’EA Pallars, t’explica la importància de rebre alumnes en pràctiques del curs ‘Eines per a la transformació agroalimentària de muntanya‘

El curs ‘Eines per a la transformació agroalimentària de muntanya’ que impartim a l’Escola Agrària del Pallars inclou 416 hores de Formació en Centres de Treball (FCT)

La FCT són pràctiques i estades formatives no laborals que realitza l’alumnat de formació professional en empreses, entitats i/o altres organismes, mitjançant un acord de col·laboració entre l’escola i el centre de treball. Aquestes pràctiques i estades formen part del programa formatiu (curricular) del cicle formatiu. Els estudiants tenen la capacitat de conèixer en primera persona el món laboral, obtenir una formació adaptada a un lloc de treball específic i treballar en instal·lacions i amb tecnologies d’un projecte empresarial real.

Avui us presentem en Jordi Lorente, col·laborador del nostre centre i propietari de la Formatgeria La Frasera (Vacarisses, Barcelona), que aquest curs ha acollit l’Ariadna Ramirez, estudiant en pràctiques i alumna del curs ‘Eines per a la transformació agroalimentària de muntanya’, oferta parcial del Cicle Formatiu de Grau Superior de Processos i Qualitat en la Indústria Alimentària. Avui, en Jordi ens explica la importància de poder rebre alumnes en pràctiques per a una petita empresa agroalimentària com la seva.

Vols més informació sobre els nostres estudis? Estem realitzant visites concertades al nostre centre per ensenyar-te les instal·lacions i explicar-te en què consisteix el curs. Contacta amb nosaltres, concerta cita prèvia i reserva el dia i hora que et vagi millor!

Recorda que el període de preinscripcions al curs ‘Eines per a la transformació agroalimentària de muntanya’ començarà el 25 de maig i finalitzarà el 31 de maig de 2021.