Instal·lacions

L’Escola Agrària del Pallars està formada per diverses instal·lacions que contribueixen a la millora de la qualitat de la formació reglada i de la formació contínua

Aules: Dues aules de treball on s’imparteixen les classes teòriques del curs ‘Eines per a la transformació agroalimentària de muntanya’ i els cursos i jornades tècniques de formació contínua.

Aula d’informàtica: Amb connexió a internet i diversos ordinadors a disposició de l’alumnat del curs ‘Eines per a la transformació agroalimentària de muntaya’ i de la formació contínua.

Sala polivalent: Espai on es realitzen altres actes i activitats organitzades per l’escola o altres entitats.

Laboratori: Lloc per a realitzar pràctiques analítiques.

Biblioteca: Disposem d’una biblioteca escolar amb un fons bibliogràfic per donar resposta a temes agroramaders, mediambientals, culturals i específics de la transformació agroalimentària. Podeu gaudir del servei durant l’horari de l’escola sigui per consultar-ho in situ o per fer-ne ús amb servei de préstec.

Magatzem: Instal·lació on es guarda el material educatiu del centre.

Menjador: L’escola facilita aquest equipament a tot l’alumnat, professorat, personal administratiu, de serveis i visitants que en vulgui fer ús.