Sortides professionals

L’alumnat comptarà amb la certificació de les Unitats Formatives superades. Podrà finalitzar el cicle complert en altres centres i se li mantindrà la qualificació de les Unitats Formatives superades, si es compleixen els requisits d’accés al grau superior. A més fruit de l’acord amb l’Escola Agrària i Alimentària de l’Empordà, es podrà finalitzar el cicle complet, fent un segon curs, i així obtenir la titulació de tècnic superior en Processos i Qualitat en Indústries Alimentàries.

El curs ‘Eines per a la transformació agroalimentària de muntanya‘ ofereix les següents sortides laborals:

TREBALLAR EN LA TRANSFORMACIÓ DE PRODUCTES AGROALIMENTARIS: Des de la formulació inicial fins a la comercialització, en tasques de condicionament de la matèria primera, programació de la producció i control de la qualitat i seguretat alimentària del sectors:

– Càrnic

– Làctic i derivats

– Fruites i hortalisses

CREAR LA TEVA PRÒPIA EMPRESA: En l’àmbit de la transformació agroalimentària.

El cicle formatius vol donar valor afegit als productes primaris per garantir la continuïtat de les explotacions agràries i ramaderes, així com motivar als alumnes a emprendre el seu propi projecte empresarial en el sector agroalimentari de muntanya.