Projecte Educatiu

El Projecte Educatiu de Centre (PEC) defineix les línies d’actuació per a tots els membres de la nostra comunitat educativa i estableix el nostre compromís amb la societat rural de l’entorn.

• LA NOSTRA MISSIÓ

Formar, orientar i acreditar els nostres alumnes d’acord amb els objectius i les finalitats desplegats a lleis educatives i la identitat pròpia del Centre, per tal que assoleixin els coneixements, les habilitats, les actituds, els valors i les capacitats que facilitaran el seu desenvolupament integral com a individus a la societat.

• LA NOSTRA VISIÓ

Volem ser un centre de Formació Professional que vetlli permanentment per la millora de la qualitat dels seus serveis educatius, a les persones i els seus interessos en matèria educativa. Volem que els nostres alumnes siguin persones responsables, competents i d’esperit crític que contribueixin al progrés i desenvolupament de la nostra societat, dins d’uns valors de llibertat, tolerància, solidaritat i respecte al medi ambient.

• ELS NOSTRES VALORS
  • Som un centre escolar públic del Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural de la Generalitat de Catalunya de la Generalitat de Catalunya.
  • La nostra escola es defineix com a integradora, no discriminatòria, democràtica, laica, catalana, progressista, respectuosa amb totes les creences, cultures i ideologies en el marc de la convivència democràtica, curosa amb el medi ambient i sotmesa a l’interès públic mitjançant el respecte a les lleis i alhora cercant contínuament la millora de la qualitat en els ensenyaments i els serveis que proporciona als seus alumnes.
  • Utilitzem el català com a llengua vehicular i d’Ensenyament-Aprenentatge.
  • Tenim la responsabilitat de formar l’alumnat en el marc del conjunt de valors, actituds i normes que caracteritzen una societat plural i democràtica, i vetlla perquè la relació entre les persones de la nostra comunitat educativa estigui orientada per la tolerància, la llibertat, la responsabilitat i el diàleg.

Us convidem a consultar el document complet del ‘Projecte Educatiu del Centre – Escola Agrària del Pallars‘.