Mobilitat internacional

Formem part del Programa de mobilitat formativa i cooperació europea i internacional en els ensenyaments professionals que dona la possibilitat als alumnes de realitzar pràctiques a l’estranger.

Aquestes accions es duen a terme en el marc de projectes de cooperació transnacional que el Departament d’Educació promou i gestiona, en l’àmbit de la formació professional, i en el marc de programes i iniciatives de la Unió Europea, com el programa Erasmus+

El Departament d’Educació, amb objectiu d’incorporar la dimensió europea als ensenyaments professionals, i de millorar les competències professionals del seu alumnat i professorat, apropant-lo a la realitat socioeconòmica d’altres països, considera oportú dur a terme accions que els permetin realitzar estades formatives en empreses o entitats estrangeres.

Aquestes estades representen una iniciativa de primer ordre per a la millora de la qualitat dels ensenyaments professionals. L’Escola Agrària del Pallars ha participat durant molts anys d’aquesta iniciativa, però actualment resta aturada a l’espera de poder-la oferir en cursos vinents.